Sunday, October 17, 2010

《蘋果的化妝箱》「500萬采采樂」得獎者是...



上星期四,《蘋果的化妝箱》正式達到500萬瀏覽次數,抽籤結果如下:

Handybio 套裝:Priscilla Wong (tel:607x xxxx)
Jill Stuart 聖誕套裝:Surwing (tel:608x xxxx)


明天將有工作人員致電閣下通知領獎安排。

多謝所有一直留意《蘋果的化妝箱》的朋友,也多謝有份參加的所有朋友,下次搞什麼有獎遊戲好呢?

歡迎留言!

8 comments:

但願我只是一片綠...葉 said...

恭喜meling 衝破500萬大關....加油.....
亦恭喜得獎0既朋友仔~~~~

不如搞個"人人有大獎"遊戲啦~~~~~
XDXDXD

reddy said...

五百萬人次 期待跟你一起度過六百萬,七百萬,八.九.一千......

恭喜得獎網友!

N@kiter~! said...

唔知要幾多時間我地可以衝破一千萬關口呢?
為著呢個目標,我會繼續每日上黎望幾次架~ =]

亦都恭喜晒得獎者呢~

0049 said...

得獎人數估唔到有咁多, 原本都冇諗過會抽中我, 知道結果之後真係好開心興奮,亦希望今次冇中到獎的朋友不要失望, 因為"蘋果"的blog咁有資訊性, 相信大家都會繼續支持, 好快會有600萬, 700萬.........的遊戲,
再次恭喜"蘋果"blog, 祝瀏覽人數不停上升~~

s_urwing said...

得獎人數估唔到有咁多, 原本都冇諗過會抽中我, 知道結果之後真係好開心興奮,亦希望今次冇中到獎的朋友不要失望, 因為"蘋果"的blog咁有資訊性, 相信大家都會繼續支持, 好快會有600萬, 700萬.........的遊戲,
再次恭喜"蘋果"blog, 祝瀏覽人數不停上升~~

Wintyb said...

Congratulations!

Wintyb said...

Congratulations!

sherrybi said...

恭喜中奖的SIS哦~~

希望好快有1千萬嘅抽啦~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站