Thursday, October 14, 2010

懶女人護膚櫃:~H2O+ Sea Results 3-in-1 Foaming Cleanser

~H2O+ Sea Results 3-in-1 Foaming Cleanser

早前舉行的「~H2O+ Sea Results 3-in-1 Foaming Cleanser」記者會我事忙沒有出席,後來品牌公關把試用品速遞給我時,我也未想到要馬上用。

昨天她打電話給我,告訴我今次的「3合1」意思就是卸妝+潔面+抗皺三個功能一次過達到。之前用 Dove 卸妝泡沫,在卸妝後我也會再潔面一次,既然 ~H2O+ 的新品這麼方便懶女人,就要早一點開始試試咯。

~H2O+ Sea Results 3-in-1 Foaming Cleanser

跟其他的卸妝泡沫差不多,3-in-1 Foaming Cleanser 也有個泵咀,在擠壓時把潔面液體加入空氣變成泡泡。

~H2O+ Sea Results 3-in-1 Foaming Cleanser

泡沫是白色的,感覺沒 Dove 卸妝泡沫 企身,比較輕盈一點。

~H2O+ Sea Results 3-in-1 Foaming Cleanser

左邊是我妝容半溶的樣子(今天四處走流汗太多,而且大細眼添),右邊是我把三泵 3-in-1 Foaming Cleanser 的泡沫加到面上一分鐘之後的樣子。用法就像使用卸妝油一樣,乾手+乾面,把泡沫放到面上。

敷上後,我感覺到泡沫有點像碳酸面膜似的,一點一點的在消失及氧化。按摩時,我的手感覺到它有加入油性基底,令到皮膚在卸妝潔面過程中不易乾燥或繃緊,接觸到唇部也不會感到刺激。過水後,面上有少少滋潤感覺,但不像卸妝油未洗淨那種。過水後感覺良好,用乾毛巾拍乾之後就可以直接塗護膚品了。

卸妝及潔面功能合格,而它的抗老功能主要靠「金無茛植物精華」及「獨有的海洋草本精華」(Exclusive Marine Botanical Blend),賦予肌膚豐富的維他命及礦物質,加強抗氧化,我要使用多一段時間才能定論。

~H2O+ Sea Results 3-in-1 Foaming Cleanser 海洋3合1潔面泡沫,10月中開始於全線~H2O+門市有售,HK$190/150ml,不算貴。

歡迎留言!

10 comments:

mookbeauty said...

卸妝+潔面+抗皺一次過的確不錯~

btw用netbook (pc)上來看又真的看不到報數呢~

Meling Lam said...

mookbeauty> 會唔會係sidebar睇唔到或要scroll過D?因為我用自己部notebook係睇到呀。

reddy said...

潔面也能抗皺 真好呀 !
自八杯水後 多年無用呢個品牌了  

mookbeauty said...

經測試係時得時吾得(用LG netbook)
但今早的用 Mac機跟 iphone上完全無問題~

btw Meling 你幾時出APPS呀?
我之前以為你出左點知狂在 APP Store搵都找不到呢~

Meling Lam said...

mookbeauty> APP方面未找到合適的partner,之前傾過一D但不滿意而沒有繼續合作~

mookbeauty said...

明白~
會等你找到最好的!
:)

我都吾太like要click去另一蛛版至肘見到full version同無得留言,未係好User friendly~

閃閃星小藍 said...

去另一版先有FULL VERSION 係因為想減低一登入網站時因太多圖同FULL VERSION 而LOAD 得好慢!

所以有人鐘意, 有人唔鐘意啦~

閃閃星小藍 said...

如果佢卸妝能力好的話,我都對佢有興趣呢, 最怕佢其實卸得唔乾淨~

Meling Lam said...

小藍講得岩,同埋有時一日出3-4篇,如果所有都「打開」大家睇果時就要按好多次older post去前一頁,更唔方便。

mookbeauty said...

E! 閃閃似乎誤會左了!當然每一條題引入一篇文章是正確不過的做法。不過的確每人的喜好有別!所以呢個吾係重點!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站