Monday, October 18, 2010

Handybio + Satys'a Deep Clean EX = 導出污垢 + 抗氧化

handybio satys'a deep clean ex

其實 Meling 是不是心理變態的呢?剛剛用美食令大家胃口大開,現在又打算要大家倒胃口,看她的毛孔及導出的化妝殘漬...

事緣最近看到麻利亞的分享,想起我好像忘了 Handybio 好一陣子。加上,早兩天與友進行「學生妹之夜」爆肝大行動:9pm 吃鐵板牛扒 12am 唱K唱通宵 5am 翠華食早餐,7am 返到屋企還要洗衫晾衫回電郵改 freelance,下午去 Neutrogena 活動亦要保持精神樣子,晚上回家倒頭就睡 + 夠膽唔卸妝!如果玩得這樣瘋也不冒出一兩粒瘡瘡的話,我應該要進入「不正常人類研究所」被人研究。

事實上,瘡瘡沒有出太多,只是眉心那一粒繼續長大。最恐怖是我「不卸妝入睡」的後果 — 令我半夜面痕,因而在夢中抓傷了自己,今天皮膚凹凸不平,上粉不貼服,面油又多...但是「不卸妝入睡」已成事實,如何補救?就記起「毛孔鐘點阿姐」 Handybio 了。

上一支 Celcure Deep Cleansing 離子潔膚精華經已用到一滴不剩,今次改用升級版的 Satys'a Deep Clear EX(HK$450/30ml) 配合離子機使用,特點是加入了抗氧化成分,做導出時能淨化毛穴同時為肌膚抗氧化,增強細胞抗氧能力,延緩肌膚因氧化而變得暗啞衰老。

有些人天天化妝,落妝後皮膚又黃又乾;有些人從來不化妝,皮膚反而穩定又光滑。當中的原因,除了是「上妝前」「落妝後」落差很大令人看不慣之外,化妝品的本質是「遮蓋物」,蓋到了皮膚上是會阻礙皮膚呼吸的,道理就好像塗指甲油一樣,就算我很貪靚我也會給指甲每三天休息一天,但是化妝真的差不多天天要化,那麼要減少化妝「遮蓋」皮膚令它呼吸困難的秘訣,不外乎:

1.做個好孩子,每天一回家就徹底卸妝
2.不煙不油,持續防曬,遠離氧化物
3.加強抗氧,多吃水果蔬菜
4.適時運動,讓毛孔裡的污垢在流汗時跑出來

而我這些冇乜運動、冇乜流汗,間中「不卸妝入睡」的超級懶蟲,只好靠「毛孔鐘點阿姐」 Handybio 一星期來兩次,用埋支「毛孔潔而亮」 Satys'a Deep Clear EX 幫我洗擦一返,去維持「屋企」(我塊面)乾淨企理見得人。

handybio satys'a deep clean ex

這是我完全素顏、已卸妝 + 潔面 + Handybio 升級版導出的樣子。不怕嚇親的話,歡迎 right click 放大觀看。

與舊版相比,升級版「毛孔潔而亮」 Satys'a Deep Clear EX 用後皮膚更加白淨及滋潤。

handybio satys'a deep clean ex

這是我完全素顏、已卸妝 + 潔面 + Handybio 升級版導出 + Treatment Essence 導入的樣子,未塗任何護膚品。同樣地,不怕嚇親的話,歡迎 right click 放大觀看。

我這支 Treatment Essence 就是一向在發售的版本,沒對比。

為了把最真一面秀出來,我用1210萬像素的E-PL1相機去拍,無美肌mode,crop 相之後我連 level/auto level 也不敢用,更不要說去加任何的 filter。

handybio satys'a deep clean ex

這是「屋企」(我塊面)窿窿隙隙裡頭的污潰,未必是千年,但一定是污潰。

以上是我尚有兩個月就到37歲的皮膚狀況。

歡迎留言!

21 comments:

reddy said...

樣子很討好呢 ! 讚呀 :)

等我忙完 都要攞返部機出黎用:P

Carol said...

真係要定時定侯用機做deep clean, 咁先可以keep住的皮膚好的~ 大家都要俾心機呀!!!

Summer said...

皮膚好好呀…毛孔好細緻…我都要努力保養先得

Mikithequeen said...

系咪眼花?我觉得你用完D斑都淡色D...

Mikithequeen said...

系咪眼花?我觉得你用完D斑都淡色D...

Embrace Dreams said...

Meling,
係係唔係即話 舊版的 deep cleansing 冇左已經冇得賣,改成 新版的deep clean ex 呀 ???
唔知 christmas 時,Joesphine 會唔會有 set 裝 出 售呢 ???

emily said...

請問會再有團購此機嗎﹖thanks

Angeli said...

MELING, 妳真係KEEP得好好呀!一D都唔似妳既年齡:)
係呀, 我都想問仲有無團購?
周埋我想問一下妳有無用過CLARISONIC部洗面機?我想知邊部好D我兩部都有D心思思:)THANKS

但願我只是一片綠...葉 said...

點解今次塊棉花有黑色0既???

BTW,你幫佢地起0既果0的朵好好笑~~~~

豬b媽 said...

meiling 皮膚真係好好!比我未夠30還要好!

mookbeauty said...

你玩到那麼的盡!皮膚仲可以那樣亮澤,毛孔又細!懷疑你報大數呢!?

鼠鼠 said...

你皮膚好好啊..勁羨慕..我21都差過你>.<

Kan@soc con 9798 said...

Can I use Handybio if I am using Obagi product?

Carrie @~@ said...

我都唔可以偷懶, 要keep住用handybio先.

Nattie said...

我都想問下重有冇得團購呢?我都想要返部!!

Meling Lam said...
This comment has been removed by the author.
bao said...

我睇左你個BLOG都幾個月,一直以為你係30頭..........!!!!

bao said...

我睇左你個BLOG都幾個月,一直以為你係30頭..........!!!!

Meling Lam said...

Nattie> Sorry, no more group order.

bao> 我的心態仍然是30頭,哈哈。

Jay Jay said...

我想問你覺得Handybio好or Clarisonic好呢? 因為膚色黃and多黑頭, 想睇下邊一款清潔功效做得好d?!

Jay Jay said...

你覺得handybio / clarisonic邊款好d? 買呢部機係想清潔功效為主, 但見clarisonic可以配合其它護膚品一齊使用, 又唔洗買太多嘢喎~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站