Monday, October 04, 2010

試用活動:最新 L'Oréal Paris Revitalift 面頸輪廓塑形精華 + White Perfect 24小時重點袪斑雙效精華(30名)



頭大身細包包臉的我,向來特別留意瘦面產品,最近得知又有瘦面新品上市,L'Oréal Paris 推出全新 Revitalift 面頸輪廓塑形精華(價值 HK$199), 聽說是限量版,售完即止。



其蘊含維他命原 A 及 Vitafibrine 能刺激細胞再生,有助減輕肌膚鬆弛、雙下巴及紋等問題。好玩之處,是它附帶滖輪按摩器,每推一次同時刺激 40 個穴位,除了可作按摩功能外,更有助吸收濃縮抗皺精華,一舉兩得。



附上按摩方法供大家參考:

面頰:將按摩器往上推至太陽穴的部位。(每邊面重覆5次)

下巴輪廓:沿著下巴的自然輪廓往上朝臉部按摩。(每邊面重覆5次)

頸項:從頸項頂端至下巴。(每邊面重覆5次)




順帶一提,品牌另外新推出「White Perfect 24小時重點袪斑雙效精華」,含有新一代美白成份 Melanin-Vanish™ 祛黑亮白因子,日間有遮瑕防護功能,夜間有助淡化色斑,一支產品早晚2個簡單步驟便可 。

品牌方面現送出「 L'Oréal Revitalift 面頸輪廓塑形精華」及「White Perfect 24 小時重點袪斑雙效精華 」(名額30個),有興趣試用的 beauty bloggers 請填妥下表:(截止日期:2010年10月8日)


歡迎留言!

15 comments:

N@kiter~! said...

個按摩器好㊣!
感覺佢個滖輪按摩器好用過雙手。

lazybone said...

唔知look起黎會唔會好痛呢

lazybone said...

唔知look起黎會唔會好痛呢

Meling Lam said...

lazybone> 咁要睇睇本身有無淋巴位塞得好緊要。

Heidi said...

I really need this...because I have a chubby face! hahaha!!!

Abby Anna said...

用過loreal的身體碌碌瘦大腿,效果不錯,想試下面又work唔work呀!

LaurieR said...

恩物呀...唔知用左我塊包面有無得救~ ^^

但願我只是一片綠...葉 said...

我連淋巴位都唔知0向邊~~~

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 下次我幫你按,到時你唔好大叫 XDDDD

candy said...

好想試瘦面產品,最近真係食得太多喇!心廣體伴,雙下巴都現形

SzekaiJessica said...

瘦面.. 個look look真係好方便咁..

sherrybi said...

對比返两三年前嘅相
真係覺得自己塊面越来越肿哦~~

希望可以試用下~

duckduck said...

submit左, 再搵唔到方法瘦面我真係去打botox的了, 認真的, meling有冇好醫生/診所介紹俾我...?

Ewa said...

但咁碌法會唔會起紋?

mookbeauty said...

見到出ADV已經好想TRY,
希望抽中啦~THX!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站