Saturday, October 09, 2010

Meling x Watson's "Love Your Body" 博文精選:
初試 DIY 法式美甲 Bourjois French Manicure Kit

我跟 Watson's 的合作博站開始啟動!剛剛po了第一篇文,期待你的熱烈回應。5個星期,5個專題,每星期會送出三份禮品給留言的朋友,讓大家也去試試我剛試過的化妝品或護膚品:



初試 DIY 法式美甲 Bourjois French Manicure Kit

法式美甲,因著那一條白色的甲邊,會有「指甲很整潔」的觀感,適合大部分女生,尤其是工作要求甲油顏色或款式不能前衛的所謂「斯文工」。

按此觀看全文)

歡迎留言!

5 comments:

reddy said...

睇完都想整靚d手甲 
留個好印象比人同自己 ^^

但願我只是一片綠...葉 said...

條link完全去唔到呀~~~

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 好似話要Like左Watson's個page至睇到,我睇到呀。

lazybone said...

入到watson個fans page又唔知要去邊度睇文,唔係太清晣呀

Meling Lam said...

lazybone> 入到去要到「人氣美容博客」果度再入就睇到。無辦法,個page唔係我做,比我做就唔會咁做。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站