Tuesday, November 09, 2010

Lanvin for H&M 落實11月23日登場

lanvin for H&M

又一萬眾期待之作 Lanvin for H&M 經已落實11月23日早上8時登場,只限中環、尖沙嘴、圓方及朗豪坊 H&M 分店有售。

排隊拿籌之後,每款單品只可買一件。我老了,本來不打算排通宵,偏偏這時收到 H&M 的目錄,令我的購買慾如火燃燒!

lanvin for H&M

多謝 H&M 方面送我未正式出售的小禮物。

Lanvin for H&M 系列入門價 HK$99,其中一項售 HK$99 的就是這支唇膏。

lanvin for H&M

實在很喜歡這一雙湖水綠色的高跟鞋,售價HK$999。

lanvin for H&M

這條粉紅裙子也是我的心水,HK$1,499。

lanvin for H&M

如果說到可穿性高,一定是這件白色棉質長汗衣 HK$399。



看看模特兒的示範吧。我覺得這個 Lanvin for H&M 不單是勝在比 Lanvin 便宜,剪裁也比 Lanvin 更適合不同身型的大眾。



送上 H&M 與 Alber Elbaz 聯手監修短片 "The Show" 的精華片段。

歡迎留言!

7 comments:

鼠鼠 said...

一定好多人排隊呢>.< 好想買佢D TEE

Tranquility said...

我想話: Alber Elbaz好似谷德超~_~

Tranquility said...

我想話: Alber Elbaz好似谷德超~_~

Meling Lam said...

Tranquility> 我都覺,係幾似 ^^

reddy said...

喜歡紅 那款唇膏 一定要買 :)

Abby Anna said...

我都好想買!!!!不過,咁多人...唉...睇定D先

Me Me said...

我點都唔夠人哋爭

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站