Wednesday, January 26, 2011

嚴正聲明:小心騙徒

當同一事件一而再,再而三的發生,我不得不發個正式聲明。

「蘋果的化妝箱」(http://apple113.blogspot.com)及 HKCOSME.COM 屬 Falababy Production Ltd. 之資產。在「蘋果的化妝箱」內所舉行的試用活動,全由 Falababy Production Ltd. 負責。而 Falababy Production Ltd./HKCOSME.COM 對外聯絡之員工主要共有三名,分別是:Alan Cheung, Tika Ho, Meling Lam。

如有任何人冒認或企圖冒認「蘋果的化妝箱」或 Falababy Production Ltd. 或 HKCOSME.COM 之員工或其員工之朋友,用以意圖或企圖利用其聲名獲得實質或非實質的利益或試用品,Falababy Production Ltd. 保留法律追究權利。

以我所知,已有最少三人冒認我的朋友打去騷擾品牌公關「主動索取試用」,還好大家都認識我多年,出貨前有問過我,所以沒有受騙。如有疑問,或懷疑已受騙,歡迎隨時聯絡本人 contact(a)hkcosme.com,一同打擊丐幫博客!

歡迎留言!

15 comments:

但願我只是一片綠...葉 said...

有無離譜0的呀........
咁過份都有0既.......?

reddy said...

只覺 犯不著為這些身外物 而有辱了自己的人格 不值得呀 !

Junamjai said...

太過份了。

Junamjai said...

太過份了。

s_urwing said...

唔係咁大膽呀, 呃試用都有??

sherrybi said...

咁離譜都有嘅~~~

十仔~ said...

咁都有既... 真係咩人都有!!!

SzekaiJessica said...

係唔係同一個人做咖.. 真係.. 好難想像會有D咁既人~

Meling Lam said...

後來發現,第三人原來是第二人的分身,呢種人係有,但唔係好多,我已經同公司律師商量緊點樣行動。

jess嘉 said...

咁賤架d人...想試用咪睇meling你個blog apply咪得囉...做乜要做埋晒d咁cheap既事....犯法都做...d人真係=_=

Meling Lam said...

jess嘉> 乜人都有。

Ta小妹 said...

嘩~~~0甘0既0野都有人做得出??!!嚴重d呢講呢d係欺詐行為law~~

mookbeauty said...

第三人原來是第二人的分身 ==!
令我想起早前大熱的“猜猜我是誰”~

Meling Lam said...

睇o黎我o既分享引發了很多負能量。大家不用太擔心亦不用急於對號入座。該人我已體諒及了解。所以我今天開始又再發放正能量喇,大家都唔好帶住沉重心情過年啊!

Mel said...

咁大件事???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站