Tuesday, January 25, 2011

是日好用:Bodum Double Wall Travel Mug

bodum double wall travel mug pylones

吸引力法則又一次奏效,早兩天才跟友人在 Bodum 專櫃面前徘徊,今天就收到一隻 Double Wall travel mug,多謝N小姐能看穿我的心意 ^^

如果有留意這個Blog的朋友,都知道我是 Bodum 的忠實用家,家裡的杯子主要都是 Starbucks Mug 及 Bodum 玻璃杯,7年前在 Sogo 買那一只連同茶隔的 Bodum 杯,用到今天仍是無穿無爛!早前收到家品現金劵,又是馬上換個 Bodum French Press 去。唯獨是這一只 Double Wall,非常喜歡但覺得有點貴,一直不捨得買。

Bodum 在2005年推出雙層玻璃杯,被《Newsweek》雜誌選為當年十大最佳產品之一。Double Wall 之間的空氣,可作保溫,亦能避免燙手;因杯的內層與外層有溫差,杯身不會因為盛了冷飲而冒水珠,檯面也不會留下水漬。

bodum double wall travel mug pylones

因 Double Wall 雙層玻璃杯的成功,Bodum 及後再推出一系列顏色鮮豔的 Travel Mug,杯邊用矽膠,喝熱飲時也不會燙咀。Travel Mug 有茶杯與咖啡杯兩種,咖啡杯 Travel Press(Link)在蓋子上加有 Coffee Press,不用多花一個杯子去盛咖啡。

bodum double wall travel mug pylones

而我手上這個茶杯(Travel Mug)有防漏設計,方便隨身攜帶。

bodum double wall travel mug pylones

扭開頂蓋,就可以直接飲用。頂蓋的開啟程度可大可小,視乎所身處的環境,如果是在車上飲用,當然是開少少夠飲就好了。頂蓋藏有幾個小勾,勾住蓋邊不會飛脫出來。如果你在熱水裡泡了茶包,這個頂蓋也可幫忙頂住茶包,不會讓茶包掉到唇上。

bodum double wall travel mug pylones

無汽水不歡的我,就用一杯薄荷七喜為 Travel Mug 揭幕。打這篇Blog,大約花了半小時;沒有加冰的薄荷七喜,在半小時後仍是冰涼如第一口,證明保溫效果十分好。

Bodum Double Wall Travel Mug 售價約 HK$120,售價比 Double Wall 玻璃杯便宜,玩味家品店 PYLONES 有售。

歡迎留言!

11 comments:

閃閃星小藍 said...

$120 唔係貴喎呢隻, 買得過買得過。
交換禮物都好實用!

Daisy Maris Fung said...

OK喎,我以為你講緊300蚊,如果$120 only其實可以買得過。同埋我面對嘅問題係,飲熱野會煲手啊,咁又唔係日日都10度,都要解決哩個問題,等我去睇吓先。

Daisy Maris Fung said...

OK喎,我以為你講緊300蚊,如果$120 only其實可以買得過。同埋我面對嘅問題係,飲熱野會煲手啊,咁又唔係日日都10度,都要解決哩個問題,等我去睇吓先。

但願我只是一片綠...葉 said...

120蚊係咩ml數???
不過都好抵用了~~~

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 8安士分量。

SzekaiJessica said...

120元..諗得過喎~
等我去睇下先.. 我都想買..
不過... 放係手袋會唔會倒瀉咖呢?
如果唔係..放係Office都ok..

Wintyb said...

where is the shop? I want to go and buy one!

Meling Lam said...

Wintyb> 一間在海港城(近UNIQLO),一間在時代廣場,好易搵!

Wintyb said...

Thanks Meling! Must be the very colourful shop right opposite to L'occitane!
Will drop by your office in these 2 days~~~

reddy said...

呢個價錢 絕對買得過 希望有紅色拉

豬b媽 said...

哦~我都想搵個 TRAVEL cup 可以保溫又唔重~ thanks meling

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站