Saturday, January 08, 2011

新玩具:Olympus E-PL2 從小白到小黑

olympus e-pl2 epl2 pen lite 第二代

本星期四,老公說:「Olympus 剛開記者會,將推出 E-PL2。」

我問:「幾時?與 GF2 鬥過?」「今日記招,星期五發售。」「即 Launch 即賣?」「對,買不買?」「嗯...」「新鏡頭對焦更快啊。」「...好吧。」「咩色?」「今次想要黑色,白色太多人用。」於是老公即時打電話給相熟售貨員,留下一部,星期五取機,當我試用時,突然發現分別很大,不喜歡!


先不論 E-PL2 的樣子好看還是 E-PL1 的樣子好看,由於我太習慣它的操作模式,已過了注重賣相的階段了。一拎上手,為什麼顯示屏那麼光?令到黑色的椅子看來是灰色,好唔妥!老公不信,於是我把 E-PL1 及 E-PL2 並排,向同一物件對焦(一張紅色布墊、黑色櫈腳的椅子)。

在 E-PL2 的顯示屏,紅色布墊變了淡橙紅、黑色櫈腳變成炭灰色!而 E-PL1 的顯示屏,那個紅是紅,黑是黑,那才是真確呀!!!令到我好驚好驚,為什麼 E-PL2 突然變成像 GF2 一樣顯示屏過光、嚴重失真?我可不接受夾硬將顯示屏光度調暗到 -3 才看到相片真正效果那一套...

我把相片抄入電腦,再作比較,就算兩者都是用 i-Enhance 模式,為什麼一張相顏色失真(E-PL2),一張就無事呢(E-PL1)?難道新不如舊?如果作為唯一用來判斷相片是否ok的顯示屏都失真的話,這部 E-PL2 可以丟!

當我冷靜下來時,與老公將 E-PL1 的每一細節設定與 E-PL2 的設定對比,終於找到。原來 E-PL2 有個 Live View Boost 設定,當設定為 ON,顯示屏就會自動把曝光或白平衡補償的效果show出來,所以黑色會變炭灰。

現在重設了所有細節,預覽回復正常顏色,可以繼續使用。可惜 E-PL2 的樣子與一代比較實在是蠢鈍得多(雖然某些部分用上金屬,機身較紥實),所以我暫時仍要用一代的原裝皮套把它蓋著,眼不見為乾淨。

平心而論,E-PL2 的改進不少,比較實用的包括:ISO最高可到6400、可接駁 shutter 線、人面對焦有 upgrade(對「眼」)、可多重曝光、Art Filter 加入"Dramatic Tone"、Art Filter 可加"藝術畫框"(其實只不過是加「白邊」之嘛)或"針孔相機效果"(黑角)等(表面仍是6個filter,但有分 I 及 II,一共最少10個設定)......

一代用家要花時間習慣的就是很多功能鍵都搬了位,但加了一個「轉盤」,以後要加減光圈快門就不用慢慢的逐下按掣了~(不用再羨慕 GF2 的轉盤,呵~)

微博朋友笑說 Olympus 應該找我做代言人,老實說買機時 Olympus「一蚊都無平比我」;反而百XX的店員對我更好,買機後馬上送 Hello Kitty 禮品給我(笑)。

至於 E-PL2 的蠢鈍外形問題,買白色或是紅色都應該救不了。如果你是講求外表的用家,E-PL2 尚有一個優點,就是相機帶接環更改了,可以配用 Leica 相機帶,算是小小的安慰。


(video from chinese.engadget.com)

Olympus E-PL2 售價 HK$4,990(單鏡套裝,配備全新 14-42mm f3.5-5.6 MSC Kit Lens),更多資料:
http://chinese.engadget.com/2011/01/06/olympus-e-pl2-hkd-4-990/

歡迎留言!

13 comments:

Wing In said...

你好呀MELING
我最近都睇緊相機呀..
咁你覺得E-PL2 好定係GF2好D呀>?

daidai said...

尋晚個洗腦廣告真令我想TRADE左部EPL1換EPL2,見你咁講我要諗清楚,上DC HOME睇下D人講乜先考慮了!

不過OLYMPUS的攻勢真係好勁,成日出limited edition,年尾去百XX我買個餅鏡時見隔離有個太太買深藍色部機~

百xx d sales哥哥真係好好人,你想要乜都送,除左ram card!!!!

sherrybi said...

頭先係街度見到廣告仲以為自己係唔係眼花
原来真的出咗哦~~

不過我都鐘意PL1嘅様多滴~~

Meling Lam said...

Wing In> 你應該可以從文章知道答案吧 ^^

Abby Anna said...

Meling Meling, 我終於入左新單反機!正在摸熟中...發現D相真係靚好多,不過影微距野就差D,唔知買個咩鏡頭可以補救下...

Meling Lam said...

Abby Anna> 你用緊咩鏡頭?

Abby Anna said...

EF 18-55MM!

同埋,買UV FILTER係咪真係可以令鏡/玻璃/眼鏡唔會反光?有咩平平地又好用?

Meling Lam said...

Abby Anna> 你可以:
1.距離主體再遠D,zoom 埋去用 tele-macro 的方法影微距。
2.買一個macro filter,可以把鏡頭再近少少。

Meling Lam said...

Abby Anna> 另外,買UV filter是基本,如果你係想某D情況下防反光,可能要用偏光filter。一般都係去DCFever專門店買,或者在星際城市格下價。

Abby Anna said...

明白明白!
想知咩牌子好D呢?
我有次去旺角D街鋪睇過,好多款,唔識揀,又怕有無水貨?同埋,有無D牌子質素唔OK?

Daisy Maris Fung said...

勁同意,真係覺得新嘅樣衰咗,哩個係我睇到佢嘅第一個意見.....

nana said...

我也剛買左部EPL-1,還在摸索階段,不過,睇過妳D相後,令我對這部新歡好有信心......

寶妮 said...

我正想轉機.Ricoh GXR / GR LENS A12 28mm F2.5 , Olympus E-PL2 14-42mm 單鏡頭套裝. 轉唔知選邊個好.15/16中...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站