Wednesday, February 02, 2011

新年用 iPhone/iPad 看"蘋果的化妝箱"?

1. 記得之前有朋友問,如何用 RSS 看我的Blog又不會跳回 Blogspot?這一方面我剛剛找到解決辦法,更改了一個設定,現在如果你再用看 RSS Feed 的工具時,就可以看到全文,不會跳回Blogspot的喇。

2. 如果你不是太清楚如何用 RSS Reader,可以在你的 iPhone/iPad Safari 中加入以下網址作 Bookmark:http://bloggertouch.appspot.com/apple113,下次打開 Bookmark 時就是以下的畫面:



很簡潔沒有任何 Blog Theme 的畫面,可大大省掉下載時間啊。如不記得網址,在我的Blog按右上角那個 "Mobile Edition" 連結就可以了。

(remarks: 後來我試過,用 iPhone 上 http://apple113.blogspot.com/ 時,會自動detect到,轉跳到 Mobile 版,更方便!)

3. 我在 iPhone 是用 MobileRSS 看Blog的,可按此下載免費版本



MobileRSS 可加入多個 RSS Feed,方便在同一軟件內看幾個不同的Blog或新聞網站。

歡迎留言!

7 comments:

Bella said...

其實我一向都有用iPhone嘅Reeder(要付錢的,但很好用)去睇你個blog,但唔知從何時起,大部份嘅post係reeder入面都出現左"Read More..."字樣,而非全文。

我都查過唔關個Apps事,因為google reader入面嘅情況都一樣。

對於唔係用無限數據計劃嘅我,的確有少少不便。咁就唯有有返到屋企圥再睇返。

Meling Lam said...

Bella> 你再試一次?我頭先試ok呀,看到全文。

但願我只是一片綠...葉 said...

太好了...........以後探你又方便好多了......:)
新年快樂~~~

Gherkin said...

Thanks Meiling!! Thought u had forgotten about it~~
Happy new year!!!

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉, Gherkin> Happy New Year!

Bella said...

謝謝你嘅幫忙,大部份都無再有 Read More... 隻字喇。

但 10-Jan 到 19-Jan 從 google reader 上看都仲係一樣。

Meling Lam said...

Bella> 我再check過那段日子的read more tag,改了其中一些,現在再看看?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站