Tuesday, March 15, 2011

Leonor Greyl Brilliance Hair Spa 體驗:
發現洗頭洗錯30年!

leonor greyl haircare hair shampoo styling conditioner hair spa 洗頭 洗髮 防脫髮

上星期,預約到位於中環的 KEN Qi PRIVATE i SALON 體驗法國專業護髮品牌 Leonor Greyl Brilliance Hair Spa 服務。

如你有留意這Blog,都知道我曾介紹過幾款 Leonor Greyl 家用護髮產品,而今次的 Brilliance Hair Spa 未有正式在香港提供,是因為品牌 CEO Caroline Greyl 來港才有機會體驗。

leonor greyl haircare hair shampoo styling conditioner hair spa 洗頭 洗髮 防脫髮

Leonor Greyl 在 Joyce Beauty 發售,售價當然會比開架品牌高一點,但勝在成分天然,讓我可以放心推介給朋友使用,即使她們有敏感頭皮或易生頭瘡等問題。今次 Leonor Greyl Brilliance Hair Spa 分為三款療程,根據用家的髮質及頭皮需要而定,包括:

1.Brilliance Hair Spa Treatment for Dry and De-nourished Hair
專為非常乾旱、極度受損秀髮而設

2.Balancing Hair Spa Treatment for Oily Scalp and Dry Ends
專為油性頭皮、髮尾乾旱的秀髮而設

3.Volumizing Hair Spa Treatment for Weak/Limp Hair
專為幼弱秀髮而設

原本我會以為我的頭髮很乾,一定要做 Treatment 1,但經品牌 CEO Caroline Greyl「診斷」之後,認為我應該用 Treatment 3,一來是因為我的頭髮幼弱易斷,二來是她發現了一個我超過30年也不知道的秘密!

leonor greyl haircare hair shampoo styling conditioner hair spa 洗頭 洗髮 防脫髮

Caroline 把我的頭皮及頭髮檢查了一遍,然後走開,這時我仍未知道什麼事。

leonor greyl haircare hair shampoo styling conditioner hair spa 洗頭 洗髮 防脫髮

然後她再走回來,手拿一支 Regenerscence Naturelle 玫瑰精華活髮油,在我的頭上滴了15-18滴,擦了幾下,接下來...Caroline 用我的相機拍了一張相片給我看(恕太恐佈不能公開),原來...即使我有天天洗頭,頭皮狀況卻好像十年沒洗頭一樣!頭上翻起一大堆乳白色的「異物」,好像頭皮屑又不是頭皮屑,不知是什麼!

Caroline 告訴我,是我洗頭太急,沒有好好沖水,於是洗髮露都「囤積」在我的頭上,堵塞頭皮上的毛孔,於是頭髮缺氧,髮根扁,髮根易出油.....都是因為洗髮露「囤積」所致。她說,洗髮露「囤積」與我所用的洗髮露價格無關,絕對與我日常的洗髮方法有關。

*Caroline 教我正確洗髮方法:
以後要把洗髮露用指尖真正按到頭皮上,打圈按摩,加水,再按摩,加水,再按摩,最少加水5次才開始沖水,沖水也要用多一點時間,間中要檢查頭皮上有沒有洗髮露「囤積」(這個要靠老公替我看)。如果有「囤積」,就要去做針對頭皮清潔的 Hair Spa,或是用玫瑰精華活髮油溶化洗髮露,才能夠令頭髮回復生氣!

leonor greyl haircare hair shampoo styling conditioner hair spa 洗頭 洗髮 防脫髮
leonor greyl haircare hair shampoo styling conditioner hair spa 洗頭 洗髮 防脫髮

針對我的幼弱髮質,Caroline 建議在我的 Hair Mask 裡頭加入胡蘿蔔植物精華及蛋白質(專業 Hair Spa 專用,沒有家用版本)強健髮絲;配合 Masque Fleurs de Jasmin 茉馨精華焗油,滋潤髮絲。

leonor greyl haircare hair shampoo styling conditioner hair spa 洗頭 洗髮 防脫髮

Masque Fleurs de Jasmin 茉馨精華焗油 可以用來焗油又可以用來洗髮,在塗上焗油後焗15分鐘,去沖水,我的頭髮快將煥然一新了...

leonor greyl haircare hair shampoo styling conditioner hair spa 洗頭 洗髮 防脫髮

洗髮後,Caroline 再教我用 Tonique Vivifiant 更生活化修護噴霧,一款在洗髮後才噴上的 Leave-in Treatment 噴到髮根上防脫髮;髮尾用 Lait Luminescence 亮澤柔順護髮露Link)梳理易打結的頭髮。

leonor greyl haircare hair shampoo styling conditioner hair spa 洗頭 洗髮 防脫髮

乾髮完畢,髮根鬆起來,果然更好看!感覺 Hair Spa 就像 Facial 一樣,間中總要去做,一個月一次或兩次,還要找專業人士代勞,自己做不到一樣好的效果呢。

leonor greyl haircare hair shampoo styling conditioner hair spa 洗頭 洗髮 防脫髮

多謝 Caroline 用心良苦的教我正確洗髮方法,我一定會乖乖的實行,不會讓洗髮露再度「囤積」,令到頭髮失去生氣~

Leonor Greyl 產品在各大 Joyce Beauty 及尖沙咀 iSquare MTR20舖的 H﹠Beaute 有售,我將會去購入玫瑰精華活髮油及 Tonique Vivifiant,努力打救自己的髮根!

歡迎留言!

23 comments:

avinna said...

Hi, meiling,
好想知妳個相機套在哪裏買? 及幾錢? 因我找了很耐都不能為我部EP-1找個適合機套...

Summer said...

之前試過係史雲遜做過測試, 都係有洗頭水沖得唔夠乾淨嘅情況. d staff都話要留意, 因為會block住頭皮嘅毛囊

Abby Anna said...

效果好好呀!
HAIR MASK唔知一次幾錢呢?

Emma CC said...

睇O黎我都要改改洗髮方法 :O

大佬B / Bren Lui said...

終於開了Blogspot!誠來跟你打個招呼:)

做完Treatment的確有光澤好多!
捲一捲個尾都幾好睇,多d捲下頭啦~~:P

大佬B / Bren Lui said...

終於開了Blogspot ac, 誠來跟你打招呼 :)

做完treatment把頭髮有光澤好多!
捲下個髮尾仲好好睇。

Carrie @~@ said...

我都想試玫瑰精華活髮油呀, 唔知幾錢呢?

Meling Lam said...

avinna> 在百老匯訂,是Olympus原裝日本版皮套。

Summer, Emma CC> 原來影響可以咁深遠,以後我洗頭都唔敢求其喇。

Abby Anna> Hair Spa 香港未有得做,未有價錢啊。

Bren> hihi, 我自己都唔係日日得閒set,都要靠專人至搞得掂。

Carrie> 找不到資料,我估大約係幾百啦,我去 Joyce Beauty 買完再話你知~

BB Sugar said...

甘洗头发岂不是要洗成个钟?

Meling Lam said...

BB Sugar> 之前我洗髮沖涼用15分鐘,而家加埋大約用20分鐘左右啦。

Meling Lam said...

Carrie> 今日去 Joyce Beauty 買o左,HK$410。

Carrie @~@ said...

Thanks, Meling.
等我呢兩日去睇睇先.

Carrie @~@ said...

Meling, 我去o左海港城o既joyce啦, 個BA講解o既用法同效果同你所講好唔同. 唔知你可唔可以share下你用o左之後o既情況?

我想了解多o的先問. Thank You !!

Meling Lam said...

Carrie> 我去中環Joyce Beauty,BA講同果日Caroline講o既係一樣呀。我想知佢解釋了什麼?

因為 Leonor Greyl 油狀product有兩款,一款 Huile de Balme(方形樽)只係用在髮尾滋潤頭髮,一款 Regenerscence Naturelle(圓形樽有dropper)就係用在頭皮。

stashionsense said...

Meling, 想知Tonique Vivifiant 及 Regenerscence Naturelle 有甚麼分別?兩個可以一齊噴嗎?多謝。

Carrie @~@ said...

Meling, o個BA 話Regenerscence Naturelle 係滋潤頭皮, 一個星期用一次, 每次滴2 drops.

我有問佢呢隻唔係溶化洗髮露o架咩? 之後,o個BA又話係.

我再問佢係咪滴o左之後, 溶化出o黎o既洗髮露係乳白色? 但o個BA 話, 佢用o左咁耐都未試過會有咁o既情況出現.

根據以上o既對話, 我最後冇買到, 因為想再睇吓 Meling o既 further 介紹.

Meling Lam said...

stashionsense> Regenerscence Naturelle 在洗髮前用,用來按摩一番之後再去用洗髮露洗髮。

Tonique Vivifiant 在洗髮後用,噴在髮根位置做 leave-in treatment。

- m E i z - said...

ohhh 多謝!冇睇清楚你的blog entry, 唔好意思。希望大家秀髮會更靚 :)

stashionsense said...

ooh 多謝!冇睇清楚你的blog entry 唔好意思。希望大家秀髮更靚 :)

Meling Lam said...

Carrie> 可能果個BA唔熟呢個product?我在中環Joyce Beauty,咁岩係一個好靚女好似丘凱敏的BA,佢教我教得好詳盡呀。

Carrie @~@ said...

Meling, 可能係啦!
其實我想係海港城買, 因為用citibank買o野可以換 coupon 嘛!
嘻...嘻...

elmo.c said...

邊度可以做依個treatment ???

Meling Lam said...

elmo.c> 今次的 Brilliance Hair Spa 未有正式在香港提供。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站