Friday, March 11, 2011

是日好用:Sofina Primavista 春夏粉底系列

sofina primavista foundation makeup base primer 粉底 化妝底霜 不脫妝 唔溶妝 Powder Foundation UV Long Keep 柔亮持久粉餅

最近常常有機會去試不同的 facial,做 facial 後如果繼續有節目,我一定會化好簡單妝容才見人。想短時間又方便的上個遮瑕度足夠的底妝,最好就是用「兩用粉」(2-way Cake)。

「兩用粉」(2-way Cake)十幾年前的說法是指「乾濕兩用」,可以把粉撲弄濕、沾粉上妝;或是用乾粉撲,沾粉補妝。但是今時今日,粉體已經可以細緻到不用把粉撲弄濕,上妝效果也是貼服平滑,所以考慮到衛生問題,一般櫃姐都不會再教大家把粉撲弄濕,而是直接用乾粉撲沾粉,可上妝/補妝兩用,視乎上粉的厚薄於是也繼續稱為「兩用粉」。

「兩用粉」大多稱為 2-way foundation/powder foundation,遮瑕度可媲美濕粉+碎粉的效果。如果產品名字是 pressed powder,那個就只是把碎粉壓成餅狀的「粉餅」,遮瑕度比只用碎粉高少少,但一定不及濕粉+碎粉的效果。用哪一款,用什麼組合,就視乎你需要的底妝遮瑕度有多高。

皮膚沒有什麼瑕疵的少女,可能只用底霜+碎粉/粉餅就有很自然的底妝效果。如果皮膚上有明顯的斑點或紅印想要遮,就可以用兩用粉或是濕粉+碎粉,視乎個人習慣及需要。

sofina primavista foundation makeup base primer 粉底 化妝底霜 不脫妝 唔溶妝 Powder Foundation UV Long Keep 柔亮持久粉餅

最近我選用於 Facial 後補妝的 Sofina Primavista Powder Foundation UV - Long Keep(粉芯HK$280+限量鏡盒HK$100),防脫妝效果理想,持久度很高,又有SPF25.PA++,平時只補它就免了補防曬(假設只在室內活動)。而且它使用的片狀粉體很微細,能填補毛穴及皮膚之間的紋理,打造「好膚質」獨有的平滑清爽觀感。

sofina primavista foundation makeup base primer 粉底 化妝底霜 不脫妝 唔溶妝 Powder Foundation UV Long Keep 柔亮持久粉餅

今年的限量鏡盒特別漂亮,粉紅閃亮的,每次我拿出來補妝都有朋友讚它!

sofina primavista foundation makeup base primer 粉底 化妝底霜 不脫妝 唔溶妝

除了粉體要細,「兩用粉」的伸延性也是購買前要考慮的重點之一。伸延性不佳的兩用粉,就會出現所謂「Cake粉」的狀況,肌膚表面不平滑,就會令人有「上了厚粉」的錯覺。如果你屬乾性膚質,又想揀選伸延性較高的「兩用粉」,可以集中去試針對成熟肌膚/乾性肌膚的保濕粉底,不用試強調控油或清爽的粉底。

sofina primavista foundation makeup base primer 粉底 化妝底霜 不脫妝 唔溶妝 Primavista Long Keep Base UV 持久控油底霜

而最能夠協助提升「兩用粉」伸延性及持久性的,就是化妝底霜。我曾經試過覺得某個兩用粉太乾,易脫妝,正想放棄之際,找來同一品牌的化妝底霜配合看看。結果發現,原本3小時就會脫妝的兩用粉,變成6小時也沒問題,可以繼續使用。Sofina 的 Primavista 也推出了兩款化妝底霜去配合其兩用粉。

(圖上)Primavista Multi Cover Base UV 3合1完美遮蓋底霜,SPF20.PA++(HK$280/25g),有少少肌膚色,可以掩蓋不均勻膚色、明顯毛孔或色斑。當你想提升兩用粉的遮瑕度,在底下加個肌膚色底霜就是最簡單的方法。

(圖下)Primavista Long Keep Base UV 持久控油底霜,SPF20.PA++(HK$280/25ml),質地清爽不阻塞毛孔,含有超強「固定皮脂」配方及「超緊貼」配方,得到日本著名化妝師嶋田ちあき推薦。

sofina primavista foundation makeup base primer 粉底 化妝底霜 不脫妝 唔溶妝 Primavista Long Keep Base UV 持久控油底霜

Long Keep Base + Primavista Long Keep Powder Foundation 的效果,是防脫妝最理想的組合,適合怕脫妝的人。

sofina primavista foundation makeup base primer 粉底 化妝底霜 不脫妝 唔溶妝 Primavista Long Keep Base UV 持久控油底霜

在日本進行的研究指出,當肌膚看來清爽平滑時,即使是同一個人同一打扮,由其他人猜估相中人年齡的結果,會比起面油冒出時年輕5-6歲!當你天天努力進行抗衰老護膚時,也不妨留意一下底妝對你的幫助啊。

歡迎留言!

17 comments:

CARRIEISM said...

Primavista之前d粉底都比人讚~ 一show個鼻個張,真係吸引到我~ 春天成面油真係好老土~

SzekaiJessica said...

我都用緊佢,覺得真係好持久。
個新粉盒真係令人叮一聲,好靚。

s_urwing said...

介紹base的圖上圖下調轉左呀

Embrace Dreams said...

Meling,
你呢篇燒到我 啦~
攪到我 勁想 買 佢既 makeup base +
2way cake 粉底 呀 !!!!!!!!!!!!!!

Annalia said...

多謝Meiling 咁好介紹~ =]

最近我都研究緊two-way cake 有邊隻好~

睇黎可以試下呢隻~~~

而我亦唔知原來底霜會有咁既幫助~我不嬲都係防曨當底霜用~~~XDDDDD

豬b媽 said...

sofina 的2-way 及 base 一向都有好評

達其 said...

Meling:介紹multi cover base 同long keep base倒轉左呀,應該係 圖上:multi 圖下:long keep :)

jess嘉 said...

哎呀MELING...我上星期係地鐵睇完就放番去個架度喇~ 我以為你知自己上報tim~ 我試下上網睇下搵唔搵得番

jess嘉 said...

meling...我搵到喇...條link
http://www.jiujik.com/eCopy/JJ/Supplement/20110304_JJ/Default.html

你睇下上唔上到去睇...我CAP低左但我唔知你e-mail..

Meling Lam said...

surwing, 達其> thank you! 改返 ^^

jess嘉> 多謝你! keep~

鼠鼠 said...

好正! 舊版long keep base都好多人讚好, 搞到好想買>.<

Barbara said...

依家用緊Ipsa嘅foundation同埋調色粉. 想試新品牌. 呢兩隻底霜及two-way powder好似幾適合夏天用. 請問有冇顏色可以選擇? Sofina d foundation/powder 好似係偏白些少. 我想要自然色, 貼服加上long lasting. thank :)

jess嘉 said...

你搵唔搵到邊版呀? XD

Abby Anna said...

Sofina的產品真係好用,仲要包裝都好有日本feel,超美

melodyinsoul said...

Primavista Multi Cover Base UV同Primavista Long Keep Base UV 可以一齊用嗎?

melodyinsoul said...
This comment has been removed by the author.
Meling Lam said...

melodyinsoul> 並不預算是一齊用的,只用其中一款就夠。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站