Sunday, March 27, 2011

是日好玩:Starbucks 40周年派對

starbucks coffee 40th anniversary 40周年 party

早前參加了 Starbucks 40周年派對,名額只得30個,於是我與J先生及S小姐每人多找9個朋友來參與,理應人數剛剛好.無煩惱。

怎料 Starbucks 忠實粉絲實在太多,我在 Facebook Fan Page po出消息,請有興趣者傳電郵給我,12小時後再上網,卻收到近100個電郵!於是只好找最早傳電郵給我那幾位人士出席。而我也預先應承了另一朋友,叫他代找幾個 food blogger 一起出席,最終卻因為名額太少、人數太多而搞出爛攤子,令到太多人向隅,隨後還收到不少投訴電郵,單是逐一回應電郵解釋都花去我不少時間...

可見幫手約人去活動真係好好好好煩,這些又不是我的工作職責,我決定將來乜都唔理喇!比哂同事跟!嬲!

starbucks coffee 40th anniversary 40周年 party

嬲還嬲,其實當晚可以見到很多很久沒碰面的朋友(我和J先生及S小姐有很多共同朋友),一邊喝著 Starbucks 最新特飲 Cocoa Cappuccino,一邊談談近況,真是一個美妙的晚上。

starbucks coffee 40th anniversary 40周年 party

Starbucks 40周年朱古力蛋糕 Chocolate Dome(HK$32)是我最想吃的一款甜品,當 Starbucks PR 在跟大家玩問答遊戲時,我經已不停的問:「幾時食得?幾時食得呀?」它最外層的朱古力油亮亮的,看得我口水直流,我太喜歡吃朱古力喇!

starbucks coffee 40th anniversary 40周年 party

切開之後更有驚喜,裡面有咖啡味海綿蛋糕、橙味果醬及脆脆餅底,我吃了半個之後,問我對面的女生:「...我可唔可以食埋你果半個?」

starbucks coffee 40th anniversary 40周年 party

吃 Chocolate Dome 已經令我半飽,所以 士多啤梨撻(HK$28)我就沒有試,可以下次再去吃。

starbucks coffee 40th anniversary 40周年 party

花生草莓果醬蛋糕(HK$28)的賣相很吸引,但名字嚇到我,因為我很討厭花生醬!所以也沒有碰過。

starbucks coffee 40th anniversary 40周年 party

造形可愛的 Cake Pop(HK$15)是朱古力內包蛋糕,我也沒有試,因為...

starbucks coffee 40th anniversary 40周年 party

因為...我想食果時已經無哂!太受歡迎!

starbucks coffee 40th anniversary 40周年 party
starbucks coffee 40th anniversary 40周年 party

還有兩款有點像 Mrs. Field's Cookies 的軟曲奇(每片HK$16,有女仔手掌咁大!),最喜歡那些朱古力都是大大粒的,味道分明。

starbucks coffee 40th anniversary 40周年 party

最後 Starbucks 公關抽獎送出 cash card,閃閃星小藍成為幸運兒!

starbucks coffee 40th anniversary 40周年 party

如果大家有留意的話,都看到 Starbucks 換上了新LOGO吧?有人說比較喜歡舊LOGO,而新LOGO的意義原來是,拿走了 Coffee 的字樣,就是想告訴大家 Starbucks 不單是供應咖啡的店,所以有 "bigger than coffee" 的新口號。

延伸閱讀:
不眠王子 - Starbucks 40週年 Blogger Party
伍慧珊 - Hong Kong Starbucks 星巴克 40週年新出品 Party
鼠鼠 - Starbucks 40周年派對
點點 - Starbucks♥ it's bigger than coffee.四十週年派對
閃閃的星球 - Very Lucky ♥ 40th Starbucks Party ♥ You & Starbucks it's bigger than coffee
Athena - 打破框框的星巴克 ♥ 四十歲大搞作
Babyalpha - IT'S BIGGER THAN COFFEE---♥ STARBUCKS ♥
Dorothy Ma - Starbucks 40周年
Kaka - Starbucks is bigger than coffee~~~
Laurier - 我們的星巴克‧四十大壽了!

歡迎留言!

12 comments:

SzekaiJessica said...

朱古力dome個樣真係好令人流口水吖。當曰早上我都見到你邀人嘅post,諗住返到公司先上網apply,惦知一忙就大半曰,已經見到你話人數超額,就冇報啦。哈,希望下次有機會再參加呢d流口水活動。
太受歡迎,有時都會受罪,哈!所以唔好嬲太耐!

sherrybi said...

Cake Pop好可愛,不過就係有滴偏甜~

Wendy said...

Some how I like the old logo better than the new one!!

Jennifer said...

the cakes and tarts look cute :D can't wait to try them in person!

Carmen Lo said...

MELING 直長髮好似23歲的小妹妹..超YOUNG~

candy said...

樣樣甜品都好吸引

pig said...

無晒 Cake pop? 我遲過你走,我走時重有剩,所以搵左返屋企。

Meling Lam said...

Carmen> 果日我去party前訓o左一陣(做facial),證明睡眠確是可以回春的喲。

Pig> 可能只係我果邊檯無哂?

reddy said...

我對圓點的東西 總有點偏愛 卻仍未擁有
你那條裙子 喜歡呢 !

reddy said...

不論新或舊既logo 仍是我喜歡的starbucks

Athena said...

原來事後還要有人投訴...真係辛苦晒你地...看來一個品牌/人物太受歡迎有時候也要受罪..希望你唔好咁嬲啦!真的多謝你的邀請,能夠參加到咁開心既Party真係好榮幸!

Carrie Mak said...

Chocolate Dome & Cake Pop 好吸引呀!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站