Tuesday, April 12, 2011

最新活動:everyBody Labo 淨白保濕日霜試用招募(名額30個)



早前好幾次撞見星級化妝師 Rick Chin ,每次都特別留意他的皮膚(我的職業病?),似乎自從他製作自家品牌護膚品 everyBody Labo(体.研究所)後,皮膚一天比一天細滑,令我也開始加倍留意這個品牌的最新動向。




最近得知 everyBody Labo 推出多款春夏季合用的護膚品,Rick 特別讚好這款 Day Cream(淨白保濕日霜),除了加入防曬成分保護皮膚外,更添加 K8(8大熱帶雨林植物精萃)、兼採用透明質酸(Hyaluronic Acid)、維他命E醋酸鹽(Vitamin E Acetate)及葡萄籽油(Grapeseed Oil)等,配合多種專利美容成分,再混合天然有機水精製而成,有助均勻膚色,更可作化妝底霜使用。即使是不愛化妝的素肌女生,塗後也有助皮膚變得更明亮,所以 Rick 說這款日霜男生也可塗用,莫非 Rick 也正是每天用它?

大家想試試 everyBody Labo 淨白保濕日霜 嗎?有興趣者請填妥以下表格,截止報名日期為2011年4月15日6:00pm,被選中出席的30位朋友將獲個別電郵通知。參加者須於2011年4月30日前在自己blog分享至少一篇文章。

歡迎留言!

11 comments:

Embrace Dreams said...

Meling, 相關的試用產品,係唔係指明呢個牌子呀?

Meling Lam said...

Embrace Dreams> 係呀,如果3個月內有經過任何platform試過同一品牌就剔"有"啦。

Vaness said...

OH! 我以為不同牌子的相關產品呢!我tick錯了,可以再apply 一次嘛?THANKS!

Meling Lam said...

Vaness> 可以。發現相同的record我們會人手刪掉。

母后 said...
This comment has been removed by the author.
母后 said...

請問你的facebook是否填自己的facebook名呢?謝謝^^

Meling Lam said...

母后> yes~

angel said...

弊..facebook我填左自己條facebook link添...可以嗎?

Meling Lam said...

angel> 都可以的。

Lisa said...

我想問係exactly 呢款產品定係試過expertise就要tick?

Meling Lam said...

Lisa> 同一產品

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站