Tuesday, April 19, 2011

是日敗家:Lip Concealer 打造完美裸唇

KissMe heavy rotation Lip Concealer

這支 Lip Concealer 我留意過好多次,次次想買但又怕用不著。最近常常要拍 Fashion x Makeup 的相片,發現我的唇色太紅實在會帶來問題,會影響唇膏或唇彩的顏色,不能反映現實呀。所以昨天經過莎莎時,終於買下來(忘了是HK$46或是HK$49左右)。


KissMe heavy rotation Lip Concealer

以前影化妝專題,也有見過化妝師把遮瑕膏直接用在模特兒的唇上,打造完美的裸唇。可是,因為遮瑕膏實在太乾,往往拍攝半小時後模特兒的唇就會開始脫皮。這支 Lip Concealer 寫明含有保濕成分,但真正的效果要試了才知。

KissMe heavy rotation Lip Concealer

這是我塗上 Lip Concealer 打底之後,再塗 ZA 橙紅唇彩(Link)的效果。橙紅色會變成 Baby Pink,好似變魔術咁,有趣!

KissMe heavy rotation Lip Concealer

如果單塗 Lip Concealer,就十足似 fashion show 上的 nude lips;不過這樣子「太COOL」不是太襯我,如要請 sick leave 用它來「扮病」反而更可行,嘿嘿~

歡迎留言!

12 comments:

Junamjai said...

我本身的唇色較淺,這可能不太有用。不過我最想遮的返而是唇邊較黑的位置。用這個也可以嗎?

艾莉絲 said...

出黎效果又幾好喎,用黎溝色ok

我調返轉係唇色淺0既人,成日畀人話面青口唇白呢

loumel @~@ said...

效果唔錯喎, 最緊要又唔乾.
我會考慮買!

Summer said...

nice, cheaper than Canmake

Abby Anna said...

真係幾好WOR...等我都入返支...唔係扮SICK LEAVE...係扮日系NUDE咀~^^

Vaness said...

我都係用依枝嫁
不過都係嫌乾乾地但個遮色效果好好

reddy said...

你說得對 攞黎扮病 感覺真不錯

Meling Lam said...

我以前有支白色唇膏,有次我在公司貪玩搽比個同事睇,去完洗手間另一同事好緊張捉住我:你做咩食完lunch面青口唇白?有無見暈?使唔使請sick leave返屋企?

我至知道nude lips=病容...haha~

sherrybi said...

我的唇色好深哦~
确實需要個LIP CONCEALER,
尼隻產品用之前需唔需要上潤唇膏呀?

Meling Lam said...

sherrybi> 如果單搽佢就係乾D,用潤唇膏好D。如果之後會塗唇彩,就未必要用潤唇膏喇。

豬b媽 said...

okay wor~ 買返枝看門口,sick leave 前扮病用

angel said...

'如要請 sick leave 用它來「扮病」反而更可行..'

哈哈..咁應該買返支看門口....XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站