Thursday, May 26, 2011

櫻花の身體護理:Biore 淨嫩沐浴乳 / Watsons 櫻花去角質霜

biore watson's shower gel sakura body scrub 櫻花

最近經過萬寧發覺 Biore 淨嫩沐浴乳總是放在當眼處,最先是被它包裝標貼上「美人睡姿」所吸引,難度洗澡後也好像她睡像得那樣甜?最重要是價錢超抵又有「份量」(HK$39.9/1000ml),可是每次經過都嫌重不願抬回家 XD


biore watson's shower gel sakura body scrub 櫻花

Meling 似乎猜中我的心意,留給我 Biore 淨嫩沐浴乳(京都櫻花味)試試。其實她早前在 blog 中分享過蘋果味的試用報告(Link)。看過她的用後感後,蘋果味那款我也心思思想試呀(Meling 不如我們再交換用一星期 XDDD)

我習慣有起泡棉起泡,只要一泵份量便可擠出豐盈的泡泡,足夠塗抹全身,1000ml 我估最少可用上幾個月,超抵。至於氣味,洗澡時比較明顯,沖水後感覺清爽,也不會留下濃濃的花香。有天晚上妹妹用它洗澡後,竟然主動對我說很喜歡沐浴液的氣味,叫我別轉別的牌子 XDDD

biore watson's shower gel sakura body scrub 櫻花

夏天即使再懶,除了洗澡外也會每星期做1-2次身體磨砂,特別是手肘和腳跟等皮膚較粗糙的位置。屈臣氏的新品甜心清新身體去角質霜(HK$29.9/200g)同是櫻花氣味,跟 Biore 淨嫩沐浴乳很匹配。

Post by Tika: http://imtiktikho.blogspot.com/2011/05/biore-watsons.html

歡迎留言!

2 comments:

Carrie @~@ said...

呢個價錢大大支,又幾抵!

Daisy Maris Fung said...

我都買咗,去萬寧買仲有一個沖涼波波送。其實我尋日買野真係痴咗啊萬寧,買三件個人護理用品就送一個雜物盒,我買咗唔知啲乜又送咗枝大嘅煎茶,結果只係買咗百二蚊野,有好多件野落樓,仲有enjoy卡唔知乜野discount,實在抵!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站