Thursday, June 16, 2011

是日好吃:QUAKER 即食滋補燕麥片


有留意我微博更新的朋友,都知道我現在身在瑞典,已是第三天了。頭兩天我們在 Uppsala,參觀 Q-Med 總部,今天搬到 Stockholm 斯德哥爾摩。

對於歐洲歷史及現代發展都不熟識的我,來到這裡才知道 IKEA 和利口樂都是瑞典品牌,北歐的天氣十分怡人(夏季是攝氏10-20度),晴天時天空一整片都是 Tiffany Blue,還有我們入住的酒店由著名的瑞典建築師 Gert Wingårdh 創建,傢俱由 Arne Jacobsen、Bruno Mathsson 及 Alvar Aalto 等設計。(Design Leaflet Link

環境靚,人也靚,剛才11pm我有點餓,想吃點熱的食物,於是找 Room Service 送來一壺熱水。英俊如 Jeremy Dufour(髮型身型都一樣!)的男服務員前來,奉上一盤熱水、茶包、水杯及......甜笑加 Good Night!


睇完靚仔,還是醫肚要緊。我來瑞典5天,就帶了5包 QUAKER 即食滋補燕麥片(杞子銀耳味),出發前有吃過,覺得味道好、飽肚、分量又不會太多,所以決定帶它來歐洲當我的消夜。(10年前去德國,一個人出差,我把所有帶去的 FANCL 餅都吃光了,天氣冷就更餓,出街食要乘的士又太貴)


即食燕麥片很輕,放在行李內作為去旅行的救急食糧是一流,在家裡我也會吃這個麥片當早餐,一包一碗,不用慢慢計。


加熱水150ml即可,不要加太多水,味道會沖淡啊。加水後不要馬上吃,等幾分鐘,等到燕麥片吸收水分稍稍發漲時最好吃;有很微量的甜味,但不過甜到像甜品,用來當正餐也不錯。另外還有紅棗味,這個沒帶來,回家後再吃。

歡迎留言!

7 comments:

pig said...

邊度有得賣?百佳無呀! ><
同埋會唔會好似鬼佬生果味麥皮咁既味?

yankiyeung said...

獨立包裝都幾方便
我試左紅棗味 聞落好香 食落有陣奶味 都幾好!

Carrie @~@ said...

呢款我都食緊, 超爰.....
尤其佢有雪耳粒粒, 好有口感.

ester said...

Tiffany Blue 的天空 ... 好想去睇下
燕麥片(杞子銀耳味) ... 好特別的口味
如困有埋一粒粒紅卜卜的杞子仲好呀

Sharon said...

睇來唔錯,等我都去買來試下。哩排我都經常沖即食麥片加黑芝麻粉當早餐。

Meling Lam said...

pig> 百佳應該有呀,或者只係大間的百佳有?

yanki> 係呀,唔算太甜,用來做早餐/消夜都ok

reddy said...

個人較鍾意呢個味道 比起紅棗個款黎講
食落有咬口 食到銀耳 正 ^^ 又不會太甜

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站