Tuesday, July 19, 2011

iMore Hair Blog update


日系髮型共通”特色”逐個數
最近我光顧的髮型師曾在 “Hair Do” 工作,有次我八八卦卦的問他關於「日系髮型」的特色,他告訴我以下種種,喜歡理「日系髮型」的你可以參考一下啊:(按此繼續閱讀


美髮美食知多D(part 1)
最近到某公司用放大機做了一次皮膚及頭髮分析,對方把我的頭髮放大時,問了一個問題:「你的皮膚水分及彈性不錯呀,怎麼頭髮會這麼乾?」(按此繼續閱讀

歡迎留言!

3 comments:

Abby Anna said...

我D頭髮都好乾又易甩...睇黎我都要食返多D上面的食物!

Ewa said...

Meiling can you let me know the name of the salon and the stylist that you go to? thx!

i love amsterdam said...

Meiling,
Could u please send me the name of the salon and the stylist to me ?
My stylist disappeared so I would like to try a new one.
Thanks a lot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站