Friday, July 08, 2011

是日好玩:「Mini 麥麥掛」劇場


麥當勞「Mini 麥麥掛」於6月23日推出第二彈,全新的「Mini 麥麥掛」又來了!

6款「Mini 麥麥掛」包括豬柳蛋漢堡、薯餅、蕃薯批、Shake Shake 脆雞、麥當勞餐廳及麥當勞標誌,只要在麥當勞購買任何食物滿 HK$15,即可加 HK$10 換購「Mini 麥麥掛」一個。每購買任何食物滿 HK$30,即可加 HK$20 換購「Mini 麥麥掛」2個,如此類推。(數量有限,換完即止)

如果是有心儲齊一套的,可以買限量收藏版套裝:凡買任何食品滿 HK$15,加 HK$180 可換購限量收藏版一套,加送2個環球美食別注版 Bacon & Egg McGriddles 及 Salad Marinade Muffin Mini 麥麥掛,以及 HK$100 麥當勞美食禮券(每張HK$10),以及靚靚收藏盒一個。

我記得上次為了儲第一套吃了好多餐麥當勞,但頗難儲齊一套。後來好友送了一套給我,讓我可以暫停不用吃薯條當正餐!今次在推出前已收到一套6款的「Mini 麥麥掛」,多謝麥當勞的公關啊!(話雖如此,但我現在仍是一邊吃「麥麥送」脆薯餅,一邊寫blog......)

可是在拍攝時,就遇上很大很大的挑戰。首先,麥當勞的公關應該送了很多套「Mini 麥麥掛」給各個blogger,每個角度都被人拍過了,難道我又拍一樣的嗎?另外,不眠王子那張相拍得太有心思,我如果不掛起「Mini 麥麥掛」那可以怎樣呢?

(唉,寫得遲就要花更多的心思,所以大家不要習慣拖文呀,愈遲寫愈難寫 ← 假如你對自己的blog文有要求!)

......咁,就來個劇場版吧!御用男主角,當然是長期佔據我床尾的小子,鬆弛熊!


"早上十時,
鬆先生襯老闆傾長途電話,
偷偷的拿出「薯餅」當早餐。"


"去到三點三,
鬆先生午飯食得唔夠飽,
又襯老闆行來行去望唔到,
o拿o拿淋拿出「蕃薯批」當下午茶。"


"未到六點,
鬆先生已經諗緊放工要食乜:

「豬柳蛋漢堡」?
"Bacon & Egg McGriddles"?
"Salad Marinade Muffin"?

定係一次過食哂3個?"


"七點放工,
鬆先生即刻跑去最近的麥當勞,
打算......

咦???
係麥當勞縮細o左?
定係鬆先生變大o左?
點解入唔到門口o架?!"


"好在,
鬆先生是個習慣準備 Plan B 的人,
收埋o左一件「Shake Shake 脆雞」隨身攜帶,

咁就無有怕啦。"

-完-

P.S. 至於「鬆先生」的真身是誰,我想大家都可以估到,嘻嘻。

歡迎留言!

1 comment:

Tika said...

哈哈!我很喜歡劇場版故事呀!真有心思!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站