Saturday, August 13, 2011

打造我的 Home Nail Bar:修甲DIY


由於手藝不佳,每次自己為自己轉換甲油顏色時,總是會塗到多多少少「出界」。不過不要緊,一兩天後又換顏色,最緊要是每天所塗的顏色都是自己喜歡及可以襯衣服的,例如今天所用的是 RMK P-16 Orange,橙橙紅紅的用來襯明天穿的 Marine Style。

有次在執拾甲油時,發現自己買了很多不同顏色的甲油,卻從來沒有用來去死皮、去角質的法寶。近幾次去修甲時,我特別留意美甲師為我修甲的次序,以及用到什麼產品;終於現在買齊用具,在下一次修甲之前,懂得自己處理了。


修甲DIY步驟:

1. 首先是用暖水洗手,然後用上圖右的 Cuticle Remover 在甲邊塗一次。(我今次買到的是 Orly,約HK$90,使用其他品牌的也可)注意,30-60秒後要馬上用小木棒推死皮(小木棒我所買的是 HK$10/10支)。

2. 不可以把 Cuticle Remover 留在甲邊超過5分鐘。我的做法是,塗左手手指一遍,塗右手手指一遍,推左手手指死皮,推右手手指死皮,期間不用等候,時間就剛剛好。

3. 用暖水洗手,把 Cuticle Remover 洗掉。抹乾雙手之後,用上圖左的 Repair Oil(我一直用的是 LAKA,不到100元但很耐用)塗到甲邊及指甲上,按摩一下,讓修護油滲透指甲,等幾分鐘。


4. 塗上 Base Coat,塗上甲油,塗上 Top Coat。

5. 我所用的 RMK Base & Top Coat 是二合一的,方便帶去旅行。但在家裡有時間的話,我會加一層 ettusais Gel Top Coat(圖右一),這款 Top Coat 勝在質地較厚,能夠令到甲油加倍亮澤,好像做了 Gel Nail 似的,但又不用照UV燈。


上次洗甲水用光時,我在美甲店買到一支泵裝的 ZOYA 洗甲水,價格貴一點,約HK$130,但是這個「泵」可以循環再用,洗甲的效果也不錯,不會令指甲變黃。

歡迎留言!

4 comments:

Mandy said...

Meling丫, 我之前去左你介紹的agnes b beaute counter@IFC, 買左佢螢光橙紅的迷你甲油。用左5日今日去修甲時發現洗唔甩丫! 大力地洗左2次都仲係有個橙紅的印,修甲姐姐都話恐怖, 叫我唔好再用果支, 初時D姐姐以為我係用左雜嘜野囉! 最後係洗左4次, 再磨走表面先ok d, 仲要唔可以塗淺色因為怕遮唔到d色...
咁大個牌子d指甲油可以俾d咁差既質素, 好難接受丫
你幫我反映下丫, 我有埋相架, 如果佢地真係想係HK開正式的專門店, 真係要做好D QC囉!

Meling Lam said...

Mandy> 據說 agnes b.的化妝品是由 Loreal 製造的,塗甲油前有沒有塗base?

Mandy said...

我有丫, 仲用左靚的base, 以前一直係果支base +OPI都冇事架

Kyle said...

我有買b仔40秒甲油用,用kate洗甲水洗好乾淨,無發生依d問題woo。
不過,我發現佢依隻甲油因為乾得好快,所以”杰“得超快,係指甲上面好難掃得均勻係優點又係缺點。。。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站