Saturday, January 07, 2012

對付寒冰腳 我有妙法


起源自紐約的 Le Bunny Bleu 兔頭鞋在韓國勁Hit,我也看中了其中一款防水真皮 wool boots。



世界溜冰冠軍金妍兒(左)及韓星金惠珍(右)都是 Le Bunny Bleu 的粉絲,而 Le Bunny Bleu 是平底鞋專家,所以在收到 wool boots 前大有期望。


實物比網站上的相片更漂亮,尤其是這個罕見的 Mint 色,真身其實好似 Tiffany Blue,襯黑衫/黑褲也很好看!


而且我覺得 Smurphie 短靴比起中長度的靴更易襯,可以用短襪襯出不同的效果,又可以顯得腿長一點。


擁有美腿的女生可以這樣穿,我沒有美腿就穿黑色 leggings 去襯 XDDD


另一款有繡滿 logo 的 Bunnies wool boots(link)也很好看,其他「兔頭鞋」也有明顯的 logo,一看就知道不是滿街都是的 UGG。

今天穿了一整天,也不覺得腿倦,而且在我家附近只有攝氏8度的日子,一直能保持我的「寒冰腳」很溫暖(但沒有大量出汗,真好~)。看來平底鞋製作也真有技巧,我有幾對貴價的平底鞋因為造得不好,總會令我穿一小時後就小腿抽筋(終是忍痛丟掉)。Le Bunny Bleu 的鞋底軟硬適中,十分舒適。期待春季推出 Ballet Flats 時再買。

現時 Le Bunny Bleu 未有實體的專門店,只有官方網店:http://shop.lebunnybleu.com.hk/ 普通平底鞋售價約HK$300多,我的 Mint wool boots 售價 HK$663,不算貴。


要避免手足冰冷,還可以從強補底子著手,例如每天喝暖身紅棗薑茶,再加一對 wool boots,♩落雪也不怕♪~

歡迎留言!

11 comments:

福爾摩斯二世 said...

有燒到!!!
上去睇即時睇中野...但尺碼好驚就唔到, 又冇得試><
佢d slip on全部都偏窄啊...

福爾摩斯二世 said...

有燒到!!
上去睇完即刻睇中野...
不過擔心尺碼就唔o岩呢...又冇得試...
佢d slip on又全部偏窄/_\

Carrie @~@ said...

請問要幾耐先運到香港?

Carrie @~@ said...

請問要幾耐先運到香港?

Meling Lam said...

Carrie> 我那對沒尺碼要從韓國運來,大約等了一星期。如果香港有碼,可能會再快D。

L_KYOKO said...

$6XX
又唔算貴啵~~

小火儀 said...

請問我訂了後,佢俾咗個Oder confirmation no.我,之後會再點呢? Thanks.

小火儀 said...

請問我訂咗,佢俾了confirmation no.我,下一歩係米等佢出貨再俾速遞no.我呢? Thanks.

Meling Lam said...

小火儀> 你可以打去2357-9912直接問。

小火儀 said...

問了,THANKS SO MUCH~~~ ^^

灰灰灰 said...

唉..我早幾日訂左啦..佢訂時又無話SOLD OUT..等左兩日..打去問佢..佢又話有..之後又收到MAIL 話無..咁我問佢仲有咩色啦..佢話仲有兩對紅..咁我4分鐘之後答佢要啦..佢之後又話無埋..唉..打去問佢..幾時會返..佢又話唔知..點解會咁架..我諗住佢係NEW YORK BRAND 會好好安排架麻..

我而家CANCEL 左個ORDER..過年又無新鞋啦..唉..灰

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站