Monday, December 03, 2012

最新活動:Handybio 「離子精華」大解密(名額:22名)





向來有不少讀者除了向我查詢離子機的問題外,還有問及關於「離子精華」的事,例 如:使用的導入精華需要符合哪些條件?離子機必須配合同一品牌的精華素使用嗎?家中的護膚品可以當導入精華使用嗎?......有見大家對選購或 使用「離子精華」有很多疑問,所以我們將會聯同 Handybio 舉行"「離子精華」大解密"活動,跟大家分享下一些專業知識。(被選中及於活動當日出席的朋友,將會獲得品牌送出 Satys'a Deep Clear EX 毛孔潔淨精華乙支、無菌有機化妝棉及導入精華5ml x2 , 總值$720


有興趣者請填妥以下表格,截止報名日期為2012年12月10日下午4時, 被選中出席的朋友將獲個別電話或電郵通知。參加者須於2012年12月27日前在 自己blog分享至少1篇文章。

活動詳情:

日期:2012年12月15日(星期六)
時間:下午1點 – 4點 (1點至2點為茶點時間)
地點:尖沙咀


歡迎留言!

5 comments:

沒有巧合, 只有必然的巧合..~Mei~ said...

係唔係得一個時間既, 因為我頭先填過但係好似係寫下星期二 4:00.

如果我想報呢個星期六 1:00~4:00 需唔需要重新填過?

Yanki.Y said...

即使自己有用緊Handybio及專用精華, 但我仍然經常有疑問就系我可吾可以用其他精華素/敷面膜時做導入, 亦有考慮過不如轉其他牌子的機, 因為睇到其他sis同樣用離子機, 不過佢地可以導入不同嘅精素, 市面上亦有聲稱可以. 都幾吸引我! 其實甘多離子機牌子, 系咪最好效果用反本身品牌嘅精華@@究竟點解呢?!

Lee Mei Lin said...

請問邊個牌字既導出/導入機比較好呢?

Lee Mei Lin said...

請問邊隻牌子導出/導入機好d?

Meling Lam said...

Lee Mei Lin> 三言兩語答不到。我只可以話你知我最常用兩部,一部是 handybio,一部是 Nu Skin spa機。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站