#omakase #omakasesushi #japanesefood #sashimi #sushi #japan #causewaybay #SUSHIITSU #foodie #foodinhongkong #CP值高
手握壽司盛13貫(HK$348)是我認為CP值最高的一款!客人可在吃罷12件廚師發板壽司後,自選encore一件。如客人趕時間或坐餐桌位,會12件一起奉上。但我覺得坐吧枱開心d,會逐件壽司奉上。(以下排序不分先後)
師傅特別將金目鯛魚皮保留及火炙。深海池魚就熟成6日,配上黑松露醬。小肌魚處理過後加上柚子皮,充滿醋漬香。赤貝取出後切花狀再猛力一拍令神經緊縮,當時B師傅好慎重咁提醒我地唔好影太耐,要幾秒內食!搞到我地都有少少神經緊縮😅
朋友帶我到去年底開業、位於銅鑼灣的"鮨逸"。主廚陳桂鈞師傅(熟客稱"B師傅")有近30年日本料理經驗,曾在西村日本料理,富豪酒店任職。全店只得16個餐桌位及12個吧枱位,為確保照顧周到。
我和朋友一行三人齊齊lunch,點選了:
- 手握壽司盛13貫 ( 12 廚師發板 + 1 自選)
- Omakase
- ちらし丼
手握壽司盛13貫(HK$348)是我認為CP值最高的一款!客人可在吃罷12件廚師發板壽司後,自選encore一件。如客人趕時間或坐餐桌位,會12件一起奉上。但我覺得坐吧枱開心d,會逐件壽司奉上。(以下排序不分先後)
當季食材藍鰭吞拿魚赤身及藍鰭吞拿魚大拖羅預咗好食。鮫鰈魚邊(右口魚)火炙後入口"爆油"!成為我嘅encore之選~
Omakase 午市廚師發辦有13品,附配刺身、壽司、手卷鮨、雲丹盛(晚市有25品,附配刺身、壽司)。好多人在預約晚市前,會先試一次午市試水準。但有唔少午市Omakase 都過千元,呢度就HK$680,唔貴。其中幾度我覺得特別精彩:
師傅特別將金目鯛魚皮保留及火炙。深海池魚就熟成6日,配上黑松露醬。小肌魚處理過後加上柚子皮,充滿醋漬香。赤貝取出後切花狀再猛力一拍令神經緊縮,當時B師傅好慎重咁提醒我地唔好影太耐,要幾秒內食!搞到我地都有少少神經緊縮😅
如果lunch有少少趕時間,ちらし丼是最好選擇。藍鰭吞拿魚大拖羅、吞拿魚赤身、油甘魚、北海道帆立貝,珍寶甜蝦,加上三文魚籽醬油漬及布丁蛋。豐富到看不到底下的飯 😍
飯後剛剛最後一檯客也離開了,飲住咖啡(好可愛的樹枝杯)同B師傅傾咗一陣閒偈。原來B師傅入行果時被叫"肥B",所以熟客都習慣叫佢"B師傅"。曾有人在網上投訴某店師傅將一片片食材攤開,認為"唔衛生",B師傅解說,這是行內常見做法,目的是讓食材與空氣接觸,像紅酒要接觸空氣一樣,味道會更濃郁、富層次~
鮨逸
地址:銅鑼灣駱克道487-489號駱克駅 27 樓
電話:5548 0561


























